Hent en voucher i klubhuset til pokalkampen

31. august 2019 kl. 09:35
Pokal- og lokalbrag mod Vanløse IF

På tirsdag den 3. september kl. 19.00 på Frederiksberg Stadion, Sønderjyllands Allé, spiller FB's 1. herreseniorhold fra Københavnsserien mod Vanløse IF fra 2. division, i et stort pokal- og lokalbrag i Sydbank Pokalens 2. runde.
Ikke siden 2009, hvor FB mødte Vejle Boldklub, har vi været så langt i turneringen, som jo er den korteste vej til Europa!
Vi håber at rigtig mange FB’ere vil bakke op om holdet og den mulige pokalsensation.
Der er gratis adgang til kampen - også for tilhængere af VIF.
Alle medlemmer af FB, kan fra frem til og med mandag den 2. september, komme forbi Pia i caféen i klubhuset indenfor åbningstid - og hente en voucher til en gratis pølse med brød samt en øl eller sodavand. (OBS! Dette er alene for medlemmer og hverken for forældre, venner eller andre)
Vi glæder os til at se rigtig mange mennesker på lægterne til pokalbraget.